Monday, September 20, 2010


فصل ها

شک ندارم که جعبه فصل های خدا جون ، افتاده دست یکی از این فرشته های بازیگوش. اونم کلا تو کار زمستون و پاییزه.هیچ به روی خودش نمیاره که الان دیگه باید ریز ریز دکمه بهار رو فشار بده.بلکم انگشتش توی زمستون گیر کرده.

پ.ن1: عکس مربوط به یه درخت بیچاره کاج تو همون پارک دم خونمونه.همش با خونه ام پنج قدم فیلی فاصله داره.اینه که هی میگفتم ممکنه خونه ام رو باد ببره.

پ.ن2: یه شعر بود تو کتاب درسی هامون،در کنار خطوط سیم پیام،یادتونه؟ این کاج بی نوا منو هی یاد اون شعر میندازه.

پ.ن3: با یه دوستی صحبت میکردم و حال یکی از نزدیکانش رو پرسیدم،گفت همه کارای پیوند کلیه شده، فقط دکترش کلافه داره این در و اون در میزنه بابت دارویی که باید بلافاصله بعد از جراحی برای پس نزدن کلیه به مریض تزریق بشه.گفت به دلیل تحریم دیگه وارد نمیشه. نه این دارو نه هیچ کدوم از داروهای بیماری های خاص!!!

بیمار خاص بیماریه که جونش بسته به این داروهاست.که اگه نباشه و یه کم خوردن یا تزریقش دیر بشه ممکنه که هیچ جور نشه جبرانش کرد.اصلا دیگه نباشن که بشه جبران کرد.قضیه جون آدم هاست.قضیه مرگ و زندگیه.اصلا شوخی نیست.که بشه مثل تورم و گرونی و ... آمار سرخوشانه داد.

من با تحریم مخالفم خیلی زیاد.ولی از اون بیشتر با کسانی مخالفم که کلا یا خودشون رو زدن به ندیدن و نفهمیدن یا واقعا تو یه دنیای دیگه سیر میکنن و میان با خوشحالی جلو دوربین وای میستن و میگن:چهار تا قطعنامه دادید؟ چهل تا بدید،چهار هزارتا بدید،تحریم کنید،ما استقبال هم میکنیم!!!!!!!! بعد دقیقا کشورهایی که تا خرخره بهشون کمک کرده همین آدم، میرن سینه خیز طوری پای تحریم رو امضا میکنن.از همشون سوزاننده تر همین کشور مارموذی لبنان .دلم میخواد بدونم یه کلمه گفتن که اینا رفتن امضا کردن یا کلا اینم ندید گرفتن؟

خود خدا به همه مریض ها و سالم ها رحم کنه.

پ.ن4: سالها بعد، یاد تو از خاطرم خواهد گذشت و نخواهم دانست کجایی.

اما آرزوی من برای خوشبختی تو، تو را در خواهد یافت.....و احساس خواهی کرد

اندکی شادتر و اندکی خوشبخت تري و نخواهی دانست که چرا.

8 comments:

  1. اینجا تازه داره سرد میشه من نمی دونم الان اونجا عیده یا نه عیدو با ما داری شما
    این تیکه های آخرت منو کشته

    ReplyDelete
  2. با ما که لجه !
    دو ماه از تابستون نگذشته دستش میره رو دکمه ی زمستون ! اینه که فعلا قصد داره سرمون و با کلاه و چتر گرم کنه ..اما خب ما هم نمی شه که سرمون گرم شه ،،
    آخه می دونی تا به خودمون بیایم باد جفتشون و برده !!!
    نمی دونم سلامت این آقایون و سران تصمیم گیرنده رو هم باد برده احیانا یا نه! اینم خودش یه بیماری خاص و بی درمون ذاتیه که اینا دچارشن و بدبختانه مرگ و زندگی آدم های بی گناه تو هر موردی باهاش مرتبط شده..
    کاش یه روزی این مشکلات نباشن..

    پ.ن ۴ رو هم دوست داشتم یه جور مخصوص
    بعداز اینکه خوندم نا خود آگاه گفتم خدا کنه !!

    ReplyDelete
  3. آهان آهان آهان
    من هنوز سر حرفم هستم راجع به استعداد روز افزون تو در زمینه ی عکاسی و اینا !
    در ضمن از حالا درخواست می فرستم که اگه باد خواست خونه تون و جایی ببره مستقیم بیاره در همسایگی خودم ، قول می دم امکانات لازم اعم از کابینت ها و سبد های پر از تنقلات فراهم باشه

    ReplyDelete
  4. سلام دوست خوبم
    امیدوارم خوب باشی
    مطلبتو خوندم بازم مثل همیشه لذت بردم
    در مورد تحریم و وضعیت بیمارها هم جز تاسف نمی شه چیزی گفت مردم هر چی سرشون می آد ساکت نشستن و اونا هم دارند هر بلایی می خوان سرمون می آرن
    چه می شه گفت ...................

    ReplyDelete
  5. چقدر خوشگل بود اون پ.ن. چهارمی. اصلا من غش کردم براش. وای ی ی. خیلی خوشگل بود.
    اون عکس کاج رو نتونستم ببینم.
    اونوقت یه سوال خیلی بی سوادی بکنم ازتون. اونجا تولد شما دو ماه دیگست؟ یا تولدتون به ایرانه؟ یعنی کلی وقت دیگست؟ :D

    ReplyDelete
  6. سلام سیمینی.
    من چیزی در رابطه با کاجت قبل نخونده بودم، خونده بودم؟؟؟
    یادم نمیاد!!!
    خوش به حالتتون الآن اونجا می شهبهار و اینجاااا پاییز.
    راستی تو عید نوروز رو به وقت اونجا می گیری یا اینجا؟؟؟

    خیلی پی نوشت چهارت مهربون بود. خیلی...

    ReplyDelete
  7. عزیزم من مرده اینم که دو خط می نویسی و بقیش همه پی نوشته!!!
    خدا رو شکر که اینجا داره پاییز می شه ، امیدوارم بهار شمام اونجا زودی بیاد.
    باحالیش می دونی چیه؟چند روز پیش یکی از پالایشگاه نفت اراک بهم زنگ زد گفت شما اوریجین فلام چیزو نوشتین انگلیس بعد چون «ما» انگلیسو تحریم کردیم.پیشنهادتون رد می شه.
    اون شعر آخرم مث همیشه محشر بود.

    ReplyDelete
  8. @مهناز
    عید رو با شما داریم به وقت وطن

    @ نگار
    چقدر چقدر دلم برای سبد خوراکی و اون روزها تنگ شده
    من سینه خیز طوری خواهم آمد،شک نکن

    @ گل یخ
    نه همون به ایرانی(بهار ایرانی) یعنی کلی وقت دیگه

    @مریم
    تو فیس بوک هم عکسش رو گذاشته بودم
    به وقت وطن عید میشه

    @شراره
    همه پاییزی هااااااااااااااا بزنید اون دست قشنگه رو

    ReplyDelete