Tuesday, November 23, 2010

برو کار می کن مگو چیست کار:

یه بار گفته بودم که بدم نمیاد که یه کار تمام وقت داشته باشم نه؟ کار یونی رو خیلی زیاد دوست دارم ولی تمام وقت نیست.اینه که نمیشه هیچ جوری روش حساب کرد.

داشتم تو یه عصری ناخودآگاه با خودم فکر میکردم که کاش این اتفاق به زودی برام بیفته.مثلا تا آخر همین هفته یک کار تمام وقت پیدا کنم.

خدا جون هم گمونم کلا هرچی کار داشت گذاشته بود زمین و داشت به فکر من گوش میداد.اینه که فرداش بهم زنگ زدن از یه جایی گفتن بیا مصاحبه.پس فرداش دوباره زنگ زدن و گفتن بسی تحت تاثیر قرارگرفتن و پسون فرداش گفتن پاشو بیا که دلمون را برده ای.

به طبع چون شروع کاره، من خیلی خیلی کم کار دارم و همون مقدار هم بصورت کاملا جو گیرانه تا قبل ساعت 11 تموم میکنم.

ساعت کاریم تا چنده اونوقت؟؟ بلی تا پنج عصر.بلا به دور ، محل کارم هم یه جایی هست شبیه گشتاپو . دریغ از این که بشه تو نت بچرخم و بلاگ هوا کنم و گوگل ریدر برم و اینا.

هر کسی با پسورد مخصوص خودش وارد سیستم میشه و بر حسب اونه که سیستم بهش اجازه میده که از چه برنامه هایی میتونه استفاده کنه از چیا نمی تونه.

حتی ساده ترین چیزها مثل چه میدونم پینت هم هر کسی نمیتونه بره توش.حالا کار خدا، من به مقدار خیلی زیادی برنامه دسترسی دارم.ولی خیر سرم از 11 صبح تا 5 عصرهر چقدر هم برم تو این برنامه ها و الکی چیز میز بسازم بازم کلی وقت زیادی میارم.الان اینقدر جوریدم کل کامپیوترم رو که بهم بگن تو فلان فلدر تو فلان درایو چی هست؟ من میتونم در کسری از ثانیه جواب بدم.

ای کسانی که در وطن تمام زمان کاریتون خیمه زدید روی نت و کاملا بی شرمانه همه جا هم چراغ روشن میرونید و هم زمان تو مسنجر و گوگل تاک و اسکایپ و .... هستید ، بدانید و آگاه باشید که یه نفر در آخر دنیا بسی به حال شما غبطه می خوره.

پ.ن1: هیچ جای نگرانی نیست چون بزودی من کلیه راه های در رو را پیدا خواهم کرد.

پ.ن2: همیشه یک ذره حقیقت پشت "فقط یه شوخی بود"، یک کم کنجکاوی پشت "همینطوری پرسیدم"، قدری احساسات پشت "به من چه اصلا" ، مقداری خِرَد پشت "چه مي دونم" واندکی درد پشت "اشکال نداره" هست.

12 comments:

  1. سلام سیمین جون عزیزم
    بابت کار جدیدت تبریک صمیمانه خانومی
    بابا بخدا این جوریام نیست منو ببینی می ترسی یه مدت مددیه که سر از آرایشگاه در نیاوردم و خودم شدم شبهه انسانهای نخستین بخداااااااااااااااااااا
    اگر این همت مضاعف نبود من الان باید تو هفته یه بار آپ می کردم اماااااااا خبر از وبم داری مدتهاست هی یه جوری بهش نیگا می کنم که دل مسلموناش کباب میشه جان توووووووووووو
    حالا هی بگو این وریا حال می کنن

    ReplyDelete
  2. سلام. خصوصیت ما اینه که همه کارها رو با استرس و انرژی زیاد زود تموم میکنیم. اگه بشه مثل خودشون با ریلکس بودن کامل بدون هیچ استرسی در حالی که وسط کار بلند بشیم یه کم با اطرافیان گپ بزنیم یه استراحت کوچیک یه نوشیدنی کم و بعد سر حوصله دوباره کار وقت کمم میاد ولی خوب ما عادت داریم دیگه ایشالا که عادت میکنید به کار چون اگه زیاد بیکار بمونید خسته میشید. با روش اونها همه چیز راحت تر میشه فکرکنم. کار نو مبارک. شاد باشین. کلی گل.‏

    ReplyDelete
  3. با وجود یه اردیبهشتی اصلا جای نگرانی

    ReplyDelete
  4. ایول ایول ! مبارکت باشه عزیزم خدا رو شکر به سلامتی ایشالله از هر نظر برات کاملاً خوب باشه! مرده جوگیر بودنتم و همچنین مرده اون سیستم خفنتون
    البته ما هم کنترل می شیم، هم خودمون و هم سیستم هامون!همچنین مرده راه های درروت هم هستم!
    من به تو و هوشت ایمان دارم عزیز دل انگیز!

    ReplyDelete
  5. سلام
    به به
    به سلامتی
    پس این بود؟
    خب خدارو شکر.
    موفق باشی عزیزم.

    ReplyDelete
  6. نت رو بی خیال! پول رو بچسب

    ReplyDelete
  7. تبریک می گم کار جدید رو

    ReplyDelete
  8. @ مهناز جون
    ممنون عزیزم.میدونم ولی خیلی ها خوش خوشک کار میکنن باور کن.ما ها جزو پرکارها شدیم این وسط

    @ گل یخ عزیز
    دقیقا همین جوره
    ممنون

    @رضا افضلی
    هست؟ نیست؟
    فکر کنم نیست
    :D

    @شری
    عزیز دلمی شک نکن
    منم هلاک این همه تشویق کردنت ام

    @مریم جون
    بلی این بود
    کلی تشکر مخصوص

    @نیم تنه
    چشم
    ولی یه ذره با خیال نت میمونم خب

    @عرفان
    ممنون

    ReplyDelete
  9. به خدا کور شدم بااین رنگا

    ReplyDelete
  10. @ ستایش
    شرمنده.تا حالا بهم نگفته بودن که سخته خوندن این رنگ تو این زمینه
    یه فکری به حالش میکنم
    و مرسی که گفتی
    ;0)

    ReplyDelete
  11. تو ایرانی هستی
    ایرانی بودن خودتو ثابت کن
    تو می تونی

    ReplyDelete