Sunday, May 29, 2011

مینی پیتزا با عشق

از صبح فقط یه کافی خورده بودم با یه بارِ نات و عسل. تو راه تا برسم خونه داشتم هی تصور میکردم که چه چیزهایی تو کابینت خوراکیا میتونم پیدا کنم که تا درست شدن شام منو سرپا نگه داره.فرمون ماشین رو شکل دونات شکلاتی میدیدم از زور گشنگی.

در و که باز کردم دیدم وای خونه چه بوی خوشمزه ای میده. همینجور که راکی داشت مراسم شادمانی بازگشت من به خونه رو اجاره میکرد ، از پسری پرسیدم این بوی خوشمزه چیه؟ گفت براتون یه سری چیزا درست کردم که خسته و گشنه میایین خونه بخورید.پر یه حس خیلی خیلی خوب شدم که اصلا نمیشه توصیفش کرد.

یه چیزی بود تو مایه های مینی پیتزا . روی نون تست ، کالباس و فلفل دلمه و پیاز و گوجه و پنیر ریخته بود بعد گذاشته بود تو فر . بعد از غذاهای مامانم این بهترین ، لذیذ ترین و با عشق ترین غذایی بود که به عمرم خوردم.

پ.ن1: یه خورده رفتم تو پیله .باید زمانش برسه اونوقت خودم میام بیرون. اگه قبل از موعد باشه نمیشه.یا از پیله پروانه میاد بیرون یا هیچی.حد وسط نداره.

پ.ن2:

من چیزی نمی گویم

تا بدانی در سکوت هم می توان عاشق ماند

به همین سادگی

کسی این روزها

دنبال ردپای سوزن پرگار بر صفحه نمی گردد

... دوستان

برایم پیغامی از جنس خوابهای خودم بفرستید

تمام اهالی اینجا

حکایت طوطی و بازرگان را می دانند

سیروس جمالی


7 comments:

  1. بسی مشعوف شدم از اینکه آپ کردی.
    امیدوارم هر چه زودتر پروانه ایت در بیاد.

    ReplyDelete
  2. همیشه دورتون پر عشق باشه ایشالا.‏

    ReplyDelete
  3. سوپرایز به موقعی بود
    ای ول

    ReplyDelete
  4. به خلاقیت های تو باید افتخار کرد.. حتی در هنگام گرسنگیت هم فعالن!!
    "فرمون ماشین شکل دونات شکلاتی"

    ..............

    من چیزی نمی گویم

    تا بدانی ....
    ....
    ....
    ....
    نگار

    ReplyDelete
  5. می دونم که لحظه ی شنیدن این حرف از پسری دلت هری ریخته پائین

    این دل ریزش ها، هر کدوم یه طعمی داره، اونم چه طعمی...

    --------------------------------------------------

    بازم می دونم که قراره از این پیله یه پروانه ی فوق العاده میاد بیرون

    --------------------------------------------------

    من چیزی نمی گویم

    تا بدانی در سکوت هم می توان عاشق ماند

    اما نه به همین سادگی...

    ReplyDelete
  6. واااای خدای من. این تیپ گشنگی رو آمل خیلی تجربه کردم. و اما:
    پسر که یه پسری نمونه است هیچی.آینده اش درخشانه به شدت. هم روحی هم کاری و فعالیت.
    تو هم مامان نمونه ای که داد و بیدار نکردی چرا رفتی سر گاز، چرا اینجا نامرتبه(که احتمالاً بوده) چرا این، چرا اون، که مامانای الآن می گن(حداقل دراطراف بنده) و در ادامه باز شاهد از این مهربونیها بیشتر خواهی بود(الآن از این حبابها جلومه که از آینده خبر می ده) :دی

    *********

    توی پیله رفتن خوبه. و تو پروانه بیرون میای. می دونم.
    *********

    کلی ذوق کردم دیدیم از پست حافظۀ ماهی قرمز عبور کردیم.

    ReplyDelete
  7. خانم گل شما سر می زنین ما هی ذوق زده می شیما. ایشالا مشغول هر کاری هستین موفق باشین. شاد شاد و سلامت.‏

    ReplyDelete